måndag 14 maj 2012

Morsdagshelgen

Denna helg har varit fullproppad med program. Och endast roligt sådant. :)

I fredags var det pizza med Hanna och Jennifer som gällde. :)



 När jag sen kom hem på kvällen, väntade denna fina morsdagspresent på mig. :) Kändes faktiskt lite märkligt att själv bli firad på morsdag iår, ovant på något vis. Men man vänjs väl med åren. Tänk då jag första gången får ett egetgjort morsdagskort av Leon. Något säger mig att det kommer att gå alltför fort tills det. :)


 På lördagen fyllde min kära sambo år. :) Så dagen började med presentöppning och födelsedagskaffe åt honom. :)


Sen for vi till Monäs, för att fira min mamma på morsdan. Mat, kaffe och tårta stod på menyn. :)


I söndas firade vi tills sist Toffes mamma på morsdan. Bjudningen var där densamma, så jag tycker man har inte gjort annat än ätit tårta och gott hela helgen. :)

Helgen avslutades med försenat dopkaffe för Hanna och Alexandra som inte hade möjlighet att komma förra helgen på dopet.




 Det var vår helg i kort. Som sagt mycket roligt program har vi haft. Men skönt nu att gå tillbaka till vanlig vardag och inte gör "nånting", som vi hittils har sysslat med idag!

1 kommentar:

  1. Ja visst att ja sku ha borda tvätt håri föri.. men Hanna e ju snygg iaf :P

    SvaraRadera