måndag 19 november 2012

Julöppning

TRÖTT!

Beskriver väl mig idag. Gårdagens försäljning tog på krafterna. Dagen var mycket lyckad! Roligast var det att få spendera en hel dag med syster. Julöppningen bjöd på en massa fint julprogram och på marknaden fanns fina julsaker till försäljning. Det enda minus jag ser, var vädret, som inte bjöd på någon vidare julstämning. Blåst och mot kvällen även regn. Trots vädret gick Michaelas och min  försäljningen bra, så det verkade ju som att folk hade lite julstämning iaf. En lyckad dag med andra ord och vi har redan börjat planera inför nästa års öppning. :)

Inatt har Leon, passligt nog, sovit hela natten. Vilket har hänt högst fem gånger sedan han föddes. Men även med en hel natts sömn känner jag mig fortfarande som en zombie. Kanske dagens program med mamma/barnträff och babysim får igång en.

Syster med sina fina babytossor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar