fredag 1 februari 2013

Ett dyrt klädinköp

Idag har varit en bra dag! Haft flyt med en massa småsaker som gör en allmänt glad! =)

Leon fördes nyss till farmors och farfars för att sova natten där. :) Mamma ska nämligen på ett viktigt uppdrag ikväll. Just nu väntar jag på att Anna, Jennifer och Hanna ska komma hit, för att sedan tillsammans med dem bege sig ut på ett viktigt uppdrag. Jag ska eventuellt köpa mitt livs (antagligen) dyraste klädesplagg! ;) Spännande och roligt ska det bli. Vet inte om "den" passar men det får vi se, har ju mina tre smakråd med mig. :)

Ha en trevlig fredagkväll alla!

lånad google-bild.

3 kommentarer:

  1. Nämen å vad rolig läsning! När är den stora dagen? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. 10 augusti kommer det bli. :) Jo, det blir mycket rolig planering framöver nu! :)

      Radera
  2. Vad roligt :D Lycka till med all planering :)

    SvaraRadera