lördag 13 april 2013

Spakväll med Mary Kay

För drygt en månad sen kontaktades jag av en gammal barndomskompis, som nuförtiden är konsult för Mary Kay. Min tidigare erfarenhet av Mary Kays produkter är mestadels positiva även om priserna är något höga. Hur som helst bokade jag in en visning här hemma. Mary Kay är mycket mån om att hitta hudvårdsprodukter och smink som ska passa allas individuella hyer. Jag rekomenderades därför att bjuda in endast tre personer. På det viset skulle vi hinna gå igenom var och ens hudtyper och därmed hitta de bästa produkterna åt alla. Sagt och gjort, så bjöd jag in endast några av de nära, som jag visste att alltid ställer upp och deltar. Trevligt så! Jag måste säga att jag är långt ifrån van med så dyra och lyxiga produkter. Men med värdinnegåvan så lär det nog fortsätta med en del lyxiga spakvällar här. :)




Nu blir det ett Godnatt härifrån. Jobbet kallar kl 7 imorgonbitti. Känner att det varit mycket jobb den senaste tiden. Ett skiftesarbete har sina för- och nackdelar. I nuläget är det ett bästa alternativ, även om det kan kännas tröttsamt ibland.  I maj-månad har jag dock önskat att arbeta lite mindre. Då kommer jag istället att satsa all tid på familj, vänner och bröllopsplanering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar