onsdag 11 april 2012

Världens bästa Frida

Påsken är nu över för denna gång och vi hade en riktigt trevlig helg. Vi hade full rulle hela helgen och hann träffa alla de närmaste vilket var mycket roligt. :) Några påskhäxor hittade också hit, vilket var bra med tanke på mängden chokladägg som jag hade inhandlat. ;)

Helgen slutade tyvärr lite sämre då jag på söndag fick jätteont i magen. Kom från ingenstans. Efter ett sjukhusbesök och läkarundersökning konstaterades att det inte var något farligt, men jag fick värkmedicin och uppmanades att vila.

Sen fortsatte oturen igår då Leon hade dragit på sig en ordentlig förskylning som vi kämpar på med nu som bäst. Han snorar, hostar och det rosslar en massa i honom. :( Inget kul när en sån liten behöver bli sjuk. Igårnatt och igår blev det då inte mycket sömn. Idag är det lite bättre tack vare kombinationen av koksalt och näsfrida som jag tipsades om då jag ringde till sjukhuset. Näsfrida var något helt nytt för mig, men det visade sig hjälpa riktigt bra, så det är tack vare "henne" som vi inatt sovit riktigt bra här.

Ikväll skulle det ha varit återträff med föräldragruppen, men det måste vi nog hoppa över tyvärr. Det blir nog att bara vara inne och vila nu tills Leon är helt återställd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar