måndag 16 juli 2012

Huvudvärk = glasögon?

På senare tid har jag oftare än vanligt haft huvudvärk/migrän. Ofta är också värken på ett och samma ställe, dvs bakom mitt högra öga. Så nu har jag börjat fundera ifall min syn har försämrats och ifall jag skulle behöva glasögon. Försökte göra ett "syntest" på internet igår, men blev inte klokare av det. Antar att en optiker är den enda som kan bedöma situationen. Så denna vecka borde jag därmed uppsöka en sådan!




Till något trevligare hör, att imorgon åker familjen tillsammans med två andra familjer till Tropiclandia. :) Det ska bli roligt. Leon ska få "simma" för första gången. Blir spännande att se hur det går. Som tur är råkar vi ha med oss en babysimlärare i sällskapet så det lär nog bli riktigt lyckat! :)

1 kommentar:

  1. he kan handel om migrän å. I gymnasie had ja hovovärk "bakom ögona". Efter all möjli undersökningar råka ja en doktor som sa att he e en typ åv migrän, men bra me odentli kontroll så klart så får do reida på va he e :) h. Anna

    SvaraRadera