fredag 7 december 2012

Ikea hela dagen o gårdagen

Hela dagen har gått åt att bygga ihop och fixa med diverse ikea-saker. En byrå till vårt sovrum, ett vitrinskåp, en hatthylla och även några hyllor har byggts ihop och placerats ut här hemma hos oss Resultatet blev lyckat, om ni frågar mig. Som tur är har jag inte behövt göra det själv eftersom sambon hade ledigt från jobbet idag.

Dessa ikea-saker transporterades hem av Svanbäcks bussar igår. Jennifer och jag hade nämligen bokat in oss på en av deras endagsresor till Haparanda. Vi skulle besöka Ikea, Rusta och 2 köpcenter. Allt detta inom sex timmar, vilket vi klarade av galant. Behöver knappast säga att det blev en massa shopping. Nöjd är jag med att jag hittade allt som fanns på inköpslistan. Viktigaste var dock en dörr till vårt vitrinskåp, som jag väntat på i drygt tre månader.

Dagen blev otroligt lyckad och jag minns knappt när jag skrattat så mycket senast. Det är skönt att slippa iväg barbfritt ibland. Det är något som alla mammor borde unnas!

Några bilder från gårdagen:





1 kommentar: