lördag 8 september 2012

Loppis och webcamera

I tisdast hade jag besök av Hanna och Martin, vilket var trevligt! Man träffas inte så ofta nuförtiden och har därmed mycket att prata om. Vi passade på att skypa med Alexandra som nu befinner sig i det västra grannlandet. Ett minus var bara att vi inte hade nån webcamera här, men det är nu fixat! Så nu Alexandra, får vi börja skypa på riktigt!

Leon fick en lekkompis...

...Så även Zack. :D

Jag fyndade faktiskt webcameran på loppis, för ynka 5 euro. Vilket jag tyckte var perfekt! Loppisbordet, som jag haft under veckan tömde jag och slutsaldot blev 59,70 e! Det tyckte jag var en bra summa, för att sälja bort skräp. Somebody's trash is someone else’s treasure... :)

Nu ska vi så småningom börja ställa oss iväg till Monäs, där vi ska tillbringa eftermiddagen. Sen ikväll ska Toffe och jag ut och äta, och sen lyssna på ett band som spelar på O'learys. Kommer bli perfeekt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar