måndag 14 januari 2013

Medlem i bokklubb

För några månader sedan blev Leon medlem i barnens bokklubb. En bokklubb som varje månad sänder ut ett bokpaket åt sina kunder, såvida kunden inte avbeställer paketet. Tanken var att jag skulle välja ut, med högsta omsorg, vilka bokpaket som jag skulle beställa åt Leon och vilka som skulle avbeställas. Nåja, tror ingen blir förvånad av att höra att jag hittills inte avbeställt ett enda, eftersom jag aldrig kommer ihåg dem! Ska försöka skärpa mig på den fronten. Hur som helst fick vi idag hem ett Alfons Åberg-paket och jag kan inte bli annat än nostalgisk. Som liten älskade jag Alfons Åberg-böckerna och -filmerna! Så detta bokpaket var faktiskt mer än väntat!


5 kommentarer:

  1. Åh nostalgi!! Jag var också med i Barnens bokklubb när jag var liten! Vad kul att Leon får vara med <3

    SvaraRadera
  2. Vi fick välkomstpaket tärifrån ida :) Superhärli header! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va rolit at ni e blev medlem tär! Di har fina bokpaket! Headern ändrar lite ditt som datt jär nu.. jag har beslutsångest!! :D

      Radera
    2. Känder igen he! :D Den här do har nu e nästan ännu betär! :)

      Radera
    3. Jepp, hande kör ja på ett tag. :)

      Radera