fredag 1 mars 2013

Bakdag och Mars

1 mars, och vackert vårväder på utsidan, (dock något blåsigt). :)

Det nalkas 1-års kalas hemma hos oss! Leon skickades iväg till farmor och farfar redan i förmiddags och jag har bakat och grejat sen dess. Imorgon blir städdag. Kalasandet börjar på lördagkväll och sträcker sig end till måndag eftermiddag. Tänk vad det är roligt att både baka och städa, då man får göra det i lugn och ro, utan ett litet barn som drar en i byxbenet. Trodde aldrig jag skulle tycka att det är roligt att städa, men nu njuter jag faktiskt av att göra det.

Vi har köpt en ny dator här.. och jag har inte riktigt kommit underfund med hur den fungerar ännu. Till exempel vet jag inte hur jag får in bilder. Använde mig just av ett redigeringsprogram för att fixa till en bild, men nu går den inte att sätta in. Teknikens under...

Nåja, bilder får komma sen (förhoppningsvis). Nu pausar jag i kalasförberedelserna och springer iväg på en träff med Anna.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar