tisdag 26 mars 2013

Tammerfors o död telefon

Vi kom hem från Tammerfors igårkväll. Det var två tiktigt sköna och välbehövliga kvalitetsdagar vi hade. Som småbarnsförälder är man verkligen inte bortskämd med att få ägna mycket tid med varandra, så att få komma bort lite nu som då är välunnat. Åter igen fick man nya krafter för vardagen, tänk så lite som behövs.. :)

Ett stort minus är att min htc-telefon slutade fungera på vägen hem från Tammerfors. Bara sådär. Den går inte att på, hur man än försöker. Hoppas verkligen inte att den är helt sönder eftersom jag har många bilder o videoklipp på den som jag inte satt till datorn ännu. Har hur som helst fått ta i bruk min gamla stenålderstelefon så länge jag väntar på klarhet htcn.

Idag har jag jobbat, likaså imorgon, men sen har jag ledigt i tre dagar. Pappa i huset är också ledig hela veckan så det blir skönt med lite familjemys! <3

Det bästa med hotell, måste ju vara frukosten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar