fredag 23 december 2011

Huvudvärk eller migrän?

Igår på morgonen kom huvudvärken tillbaka, och satt i från och till hela dagen. Även nu på morgonen kan jag känna av att den finns där. Jag undrar om det är migrän? Inte roligt alls iaf, med tanke på att det är julafton imorgon. Men jag är ledig idag så jag ska försöka vila huvudet idag, hela dagen så bra det bara går.

Igår var som sagt sista dagen på Eftis för denna termin, och barnen var uppspelta när de hade fått jullov från skolan och julafton var så nära. :) Jag kommer sakna alla nu över jullovet, och ännu mer sen på mammaledigheten drar igång. Jag blev väldigt överraskad över många fina julklappar som både barn och personal gav mig. Det var en rolig överraskning. Man känner verkligen att julen är här!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar