tisdag 27 december 2011

Julafton+bilder

Julhelgen kom och gick. :) Och det har varit en jättebra helg! Julafton firade, vi som jag skrev, först i Monäs, där vi åt god julmat, drack julkaffe och hade julklappsutdelning. :) Jag fick en massa fina julklappar! Tusen tack än en gång! Sen på eftermiddagen mellanlandade vi en snabbis här hemma för att sedan åka iväg till Toffes familj på julmat, julkaffe och julklappsutdelning. :P Behöver jag nämna att man nästan rullade i slutet på julaftonskvällen? Mycket mat och för att inte tala om choklad! Jag blev sen dödstrött redan vid 8-tiden, så vi åkte hem, slökollade lite tv för att sedan ta en tidig natt. Det var en väldigt lyckad dag som firats med de nära och kära som betyder mest. Tanken slog mig också att nästa jul, har vi en liten busunge, på ca 9 månader med oss. Tänk! Längtar. :))


Här följer några bilder från julafton.

                                          Maten är serverad. :)

                                          God mat!

                                          Vem är den lilla tuffingen?

                                          Syster Michaela och Staffan

                                          Storebror Christian med Bibbe

                                          Jag med lillebror Benjamin

                       Den traditionella syskonbilden blir alltid som den blir. :D

                                          Två busar, :)

                                              Julgranen på Tranevägen

             Toffe, Lenita o Fido, i väntan på att julklappsutdelningen ska börja...

                                          ...Som Toffe o Zack skötte om. :)

                                          Toffes mamma o Peter

1 kommentar: