torsdag 1 mars 2012

Fint väder och humöret på topp

Oj vilket härligt skönt väder det är därute! :) Iofs har jag bara tittat ut genom fönstret än idag, men en promenad med Zack står som nästa på schemat. En känsla av att våren närmar sig gör en riktigt glad!

Sen på eftermiddagen ska jag åka in till stan och traska runt i några affärer, ihopp om att "något" ska börja hända. Imorgon är det ju beräknat för vår lille att komma, så kanske man kan hjälpa till på traven? :P I övrigt har jag inte haft några känningar att något skulle börja vara nära att hända. Jag var till rådgivningen i tisdas och där var allt ok. Min mage hade växt från 34cm till 35 ½ cm på bara en vecka. Så nog borde bebisen vara "färdigbakt". :P Jag fick ingen ny tid till rådgivningen, så ifall att det inte är något speciellt så är det bara att vänta på att något händer. Vi ska ju förståss på UL imorgon, så det blir spännande att se vad läkaren säger!

Nåja, nu blir det promenad med han här nedanför. :)

3 kommentarer:

  1. Tanja, inatt drömd jag att du hadd skriva ett blogginlägg om att du börja få värkar och babyn va på gang. Såååå, hu känns e? (ganska najs att du hadd tid å berätt om he på bloggen ;)

    SvaraRadera
  2. hehe, ganska kul at ja sku blogg om na sånt. ;)nämen no känns e bra. Men it verkar e som att na komber händ idag helder, tyvärr. Var på UL idag men bebin hadd e no så bra i magan bara så han lär väl no vara tär lite till. :)Syns imåron! :)

    SvaraRadera
  3. stilig hund ser ut som en söt liten rackare :)

    h.Zorxy

    SvaraRadera