lördag 14 januari 2012

En bra lördag

Idag har jag haft en riktigt bra dag. Toffe o jag for in till stan för att luncha på Asian Garden. Jättegod mat har de, enda negativa med att luncha av buffen där är att man nästan alltid föräter sig. ^^ Men man äter ju för två så.. Efter det gick vi några ärenden på stan och hittade faktiskt en del fyns på rea, sånt är alltid kul! :)

På eftermiddagen kom Alexandra på besök en snabb sväng, vi hann prata och gå igenom lite babystuff. :)

Nu ikväll provade jag o Toffe att göra donuts i vår donuts maker som vi fick i julklapp av mina föräldrar. Resultatet blev jättebra! Dennis, Karin o William fick vara provsmakare och de gav alla godkänt. :) Så det lär bli flera gånger vi gör hemmagjorda donuts. Bild och recept ska jag försöka lägga upp imorgon.

Nu blir det att söka sig till kojs.Gonatt!



3 kommentarer:

  1. Ååååh, Asian Garden <3 Nästa gang ja kommer hem så far vi dit! visst? :)

    SvaraRadera
  2. Halder me Hanna! Nästa gang far vi å käkar tiid å sedan kanske vi tar en heimlaga donits som efterrätt om Tanja fortfarand orkar baka sådant! :)

    SvaraRadera
  3. Tycker he låter som en jättebra ide! :) å orkar int jag laga donuts så får Toffe ta på sig bagarmössan! :)

    SvaraRadera