onsdag 4 januari 2012

Onsdag

Oj vad det är skönt att vara ledig! Jag ser fram emot mammaledigheten som börjar om drygt två veckor. Det känns som att jag har jag hunnit med mycket idag. :) På förmiddagen sprang jag några ärenden i stan. Zack var med in till stan, bara för att han tycker så mycket om att åka bil. Han sitter alltid och tittar ut genom fönstret, på bilar vi möter, fotgängare, andra hundar som är ute och går osv. Sen fick han vara ute och promenera i stan också och det gillade han. :) Så mycket nya dofter, saker o folk att titta på.

På eftermiddagen kom Jennifer hit. Vi fikade och pratade. Kul att få prata av sig med en annan gravid person, som är i samma situation som en själv och som man inte behöver oroa sig för att tråka ut med allt graviditetsprat. Vi hoppas på att hinna träffas ännu en gång innan hon blir mamma. (BF 29 januari). Tänk vad nära det börjar bli för oss båda nu. :)

Ikväll har jag o Toffe varit på föräldrakurs. Det var sista gången nu innan återträffen, som blir sen, när vi alla har fått barn. Efter kursen for vi till Prisma och storhandla, vilket var behövligt eftersom vårt kylskåp har gapat tomt i flera dagar.

Detta var kort om min dag. Nu ska jag inte göra något annat mer idag än att lägga mig ner o bara ta det lugnt. Imorgon har jag inga planer för dagen och tänker försöka ta en ordentlig sovmorgon. Ska bli skönt!


                                          Jennifer o Zack busar. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar