lördag 21 januari 2012

Godmorgon!

Inatt har jag inte alls sovit bra. Jag har sovit knyckit, vaknat från och till och sprungit på wc sjuttioelva gånger. Så det blev en lite längre sovmorgon för mig (än vad jag är van vid), vilket bara var skönt. :) Dagens program består av förlovningskaffe för min familj och Toffes familj. Vi valde att fira väldigt enkelt och bara med de närmaste eftersom jag inte känner mig som nån vidare festfixare just nu. Men det känns bara bra med tanke på nuläget. :) Så jag ska alldeles strax börja fixa mig lite och kolla så att jag faktiskt ryms i de kläder som jag tänkte ha på mig idag, vilket inte är någon självklarhet numera. :P
Senare ikväll ska vi ut och äta med Dennis o Karin till Strandcamping. Så det är mycket roligt på gång idag. :) Bäst att börja ställa sig redan så slipper man stressa.

Ha en trevlig lördag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar