måndag 30 januari 2012

Ny vecka

Idag har jag inga större planer för dagen. Jag hade tänkt gå några ärenden på stan, men igår märkte vi att min bil inte riktigt fungerade som den skulle, så den är på "verkstad" nu. Eller rättare sagt Toffes pappa ska titta på den. Så det blir en innesittardag för mig idag. Inget mig emot, det är ju jättekallt ute. Det var tom så att Zack tvekade när jag skulle lägga honom i bandet ute på gården. brr. Bäst att hållas inne. :) Så idag tror jag att jag börjar tvätta lite babykläder istället, och på samma gång se över ifall att det är något i klädväg som saknas åt bebisen, som vi ännu skulle behöva inhandla. I helgen köpte jag nappar, salvor, våtservetter etc. Så jag tror att det mesta börjar vara ordnat nu så småningom. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar