tisdag 24 januari 2012

Monäs hela dagen

Imorse packade jag Zack i bilen och körde till Monäs för att tillbringa dagen där. Det visade sig att Jennifer var hemma från skolan pga feber, men hon busade gärna med Zack och hade "hundskola" med honom. Kul att se hur bra hon får honom att lyda och göra olika kommandon. Benjamin ville också försöka, men mest matade han Zack med hundgodis, inget Zack emot. :)

Jag kom hem från Monäs vid halv 8 tiden ikväll, och har nu bara slappat framför datorn. Har sovit lite dåligt dehär senaste nätterna. Jag tror det har att göra med att det är så tungt att byta ställning på grund av att magen är i vägen när jag ska byta sida, så därför vaknar jag sådär varannan timme. Får hoppas på lite bättre sömn inatt.

Avslutningsvis några bilder på mina söta småsyskon+Zack.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar