måndag 16 januari 2012

Good news

Idag var jag till rådgivningen, för att testa mitt blodtryck. Det visade sig att det hade sjunkit!! :) Det är fortfarande lite för högt, men det var skönt att få veta att det går åt rätt håll iaf. Så nu fick jag en ny tid först om en vecka, måndag. Om jag inte får huvudvärk eller börjar känna mig konstig innan dess, då ska jag åka dit direkt. Kanske mitt blodtryck skulle hållas stabilt nu framtill BF. Hoppas. :)

Nu ska jag snart tillsammans med hund och kar gå på en promenad. Det är rätt skönt väder därute nu när det inte "pyrar" ner snö.

5 kommentarer:

  1. Det var skönt att höra! :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Tänkte lämna en kommentar efter mig när jag hittat hit. Roligt att du skriver, och roligt med bebis på kommande snart. Lycka till när det är dags :) /Johanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ska du ha, Johanna! :) Visst är det så att du arbetar på bb på Malmska nuförtiden? ifall du är i arbete när jag är inskriven måste du komma säga hej. :)

      Radera
    2. Jo, jag jobbar där. Vi träffas säkert ifall det inte skulle råka sig att jag har ledigt, ska nog komma och heja på dig och bebisen :)

      Radera
  3. Jätteskönt att värden hadd sjunkt! Fortsätt att ta e lugnt å mysa <3

    SvaraRadera