fredag 10 februari 2012

2 veckor kvar

Idag är det exakt 2 veckor kvar tills vår bebis är beräknad att komma. :) Känns väldigt väldigt nära nu. Spännande också när man inte vet när det händer. Det kan vara imorgon, men det kan också vara först om nästan 4 veckor. Vad tror ni?
Jag tänkte att vi skulle ha en gissningslek, där alla som vill får vara med och gissa på vilket datum som ni tror att bebis kommer att komma. :) Jag kan säga att det första BF som vi fick var 2 mars, men blev sedan efter ultraljudet i v 20 framflyttat till 24 februari. Fritt fram att gissa genom att kommentera detta inlägg. Själv tror jag att vår lilla kommer att komma 3 mars. Toffe tror på 24 februari. :)

4 kommentarer:

  1. Jag måste gissa på 8:e mars, bara för att det är min födelsedag. Och internationella kvinnodagen! ;)

    SvaraRadera
  2. Jag har en magkänsla att bebben kommer 22.2 eller 28.2. Men jag hoppas att det blir 29.2! :) <3 <3

    SvaraRadera
  3. Jag tror 5:e mars :)

    SvaraRadera