lördag 11 februari 2012

Fotografering

Nu kom vi precis hem från fotograferingen. Toffe o jag skulle ta förlovningsbilder, och efter några om och men gjorde vi det i fotostudion Du&Vi här i stan. Skönt att få det gjort! Jag måste säga att jag egentligen inte alls hade någon ork eller lust att städa upp mig och agera modell framför en kamera. Men på samma gång visste jag att jag skulle ångra mig senare ifall vi inte tog någon bild nu när bebis ännu är inne i magen. Skulle vi ha sparat det till senare finns ju alltid risken att man fortsätter att skjuta upp det tills det glöms bort. Men nu är det gjort, och det var faktiskt ganska roligt för både mig och Toffe när man väl kom in i "modell-rollen". Vi hade med Zack också, (som visade sig vara ganska duktig på att vara modell), så det kommer bli riktigt spännande att få se hur bilderna blev. Väntar med spänning på att få dem. :)

                        En bild på mig och Toffe sommaren 2010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar