måndag 13 februari 2012

Gissningslek

Okej, nu ska jag sammanställa några gissningar. :) Blir spännande att se om någon prickar rätt. En liten present ska jag fundera ut åt den som eventuellt gissar rätta dagen! :) Har man inte gissat ännu, är det fritt fram att vara med i leken.

Alexandra   22 februari
Hanna         22 februari
Th                23 februari
Toffe            24 februari
Jennifer Å   27 februari
Alexandra   28 februari
Mamma      29 februari
Jennifer S   29 februari
Nathalie      2 mars
Anna            2 mars
Jag               3 mars
Johanna      4 mars
Michaela     5 mars
Mamma       7 mars
Sandra         8 mars

6 kommentarer:

  1. 2 mars gissar jag! :)

    //Nathalie

    SvaraRadera
  2. Jag gissar 29 februari eller 7 mars. :)

    SvaraRadera
  3. 2 mars tänkta jag å giss på :) // Anna

    SvaraRadera
  4. 27:e februari va tomt ännu, så he gissar ja på :)

    SvaraRadera