torsdag 23 februari 2012

En prinsessa

Grattis Viktoria och Daniel, (och hela Sverige), som fick en liten prinsessa imorse. :) Jag har funderat innan ifall jag kommer att föda på samma dag som Viktoria, när jag fick veta att vi hade beräknat ungefär till samma tid. Men om inget snabbt och oväntat händer så lär det inte hända idag heller. Men man vet ju aldrig. ;)

Idag har jag annars mycket roligt på gång. Nu på eftermiddagen ska jag brumma iväg till Nykabi för att träffa Jennifer, och få se deras lillkille. :) Kommer bli riktigt roligt.

Sen mot kvällen kommer Alexandra hit på en kaffe, vilket också blir trevligt. Alltid kul med besök!
Men nu ska jag ut en snabbis med Zack, och sen börja så småningom ställa mig iväg till grannstaden. Hejdå!

3 kommentarer:

  1. Tide har lillkillen er sin kommande partner ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hehe, :P kanski he. men it vet ja om ja vill att han ska fara ti Sverige! Ifall kungen lever än så lär han väl it "godkänn" an. Si bara hur problem e va för Daniel. ;)

      Radera
    2. Hehe jo, men Daniel e numera Prins Daniel ;)

      Radera