onsdag 15 februari 2012

Ja se det snöar..

Kan det inte sluta snöa? Det blir så jobbigt att tex. borsta av bilen, när man har en stor mage i vägen! Dessutom känner jag att vi snöar in här, när jag inte får/kan skotta snö. Jag skulle inte tacka nej till lite vårtecken nu. Känner att man fått nog av allt som har med kyla och snö att göra.
Nåja, jag kom just hem från stan. Där lunchade jag med Alexandra och hennes arbetskompis Daniela. :) Skönt att vara ute och träffa någon, eftersom Toffe idag är i Vasa på jobb idag så lär han komma hem väldigt sent. Blir lite tråkigt i längden att bara sitta inne själv. Imorgon tror jag att jag åker hem till Monäs, och spenderar dagen där.

Måste avslutningsvis lägga upp en bild på de fina tulpaner som jag fick av älskling igår. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar