fredag 24 februari 2012

Mödrapolikliniken

Idag var jag till mödrapolikliniken på blodtryckskontroll och CTG-kurva. Kurvan var bra och blodtryck hålls stabilt tack vare medicinen som jag tar. Så det är bra. :) Nästa fredag ska jag på nytt och då också på ett ultraljud. (Ifall att inget har börjat hända redan då, vilket vi ska hoppas på).

Efteråt gick jag på stan en stund och kunde inte låta bli att köpa bla denna söta mössa åt bebis. Även om jag hade förklarat klädinköpen färdiga nu innan bebis kommer. Men den var så fin och dessutom på rea så det var inget mer att fundera på. :) Dessutom har Kappahl så mycket fina bebiskläder av märket Newbie.

Jag måste också ladda upp en bild på denna fina kille som jag fick hälsa på igår. Han var jättesöt och snäll. Och framför allt liten, :) Snart får han en lekkamrat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar